Elektrik faturası şikayet dilekçesi

Elektrik faturasını nereye şikayet edebilirim?

Elektrik faturalarına itiraz etmek için kişilerin, fatura ve kimlik ile birlikte anlaşmalı olduğu elektrik şirketinin müşteri hizmetlerine dilekçe veya mail yoluyla başvuru yapması gerekmektedir.

Elektrik faturası çok yüksek geldi ne yapmalıyım?

Faturanızın yüksek gelmesinin sebebinin teknik arıza ya da sayacınızın yanlış okunması olduğuna inanıyorsanız, elektrik şirketinize başvuruda bulunmalısınız. İtiraz edeceğinizin faturanın aslı ve kimlik fotokopiniz ile şirketinizin müşteri merkezlerinden birine başvuruda bulunabilirsiniz.

Faturaya itiraz süresi ne kadar?

2- Faturaya İtiraz Türk Ticaret Kanunu'nun 21. maddesinin 2. fıkrasına göre;“ (2) Bir fatura alan kişi aldığı tarihten itibaren sekiz gün içinde, faturanın içeriği hakkında bir itirazda bulunmamışsa bu içeriği kabul etmiş sayılır.” Yasal olarak, fatura münderecatına kısmen veya tamamen itiraz yapılabilmektedir.

Gediz elektrik fatura itiraz nasıl yapılır?

Abonelik işlemleri, faturalama, fatura tahsilatı, fatura itirazı, güvence bedeli iadesi, bilgi güncelleme konularında Gediz Perakende'ye 0850 800 0 186 numaralı çağrı merkezinden ulaşabilirsiniz.

Fatura şikayetleri nereye yapılır?

Şikayette bulunmak istediğiniz zaman yapmanız gerekenler şu şekildedir; -Bağlı olduğunuz il ya da ilçenin vergi dairesine giderek, fiş kesmeyen işletme hakkında bir dilekçe yazmalısınız. Dilekçenizde bu işletmenin incelenmesini talep etmeniz gerekiyor.

Bedaşı kime şikayet edebilirim?

Aciliyet içeren istek ve önerileriniz için ALO 186 BEDAŞ Çağrı Merkezimizi 7/24 arayabilirsiniz.

Elektrik faturasını düşürmek için ne yapılır?

ELEKTRİK FATURASI NASIL AZALTILIR?

  1. Kullanmadığınız ampulleri kapatın! …
  2. Kullanmadığınız elektronik eşyaları prizden çekin! …
  3. 3. Enerji tasarruflu ampul kullanın! …
  4. Beyaz eşya alırken elektrik tasarrufunu göz önünde bulundurun! …
  5. Buzdolabı ve derin dondurucuyu doğru yere koyun! …
  6. Çamaşır ve bulaşık ve makinasını doğru kullanın!