Superonline fatura üst sınır

Fatura üst sınır hizmeti ile 100 TL, 200 TL ve 250, 350 TL, 500 TL, 750 TL, 1000 TL, 1500 TL, 2000 TL ve 5000 TL'lik fatura tutarlarından birine ücretsiz kayıt olarak, fatura dönemleri içinde seçtiğiniz fatura tutarına ulaştığınızda ücretsiz olarak kısa mesaj ile bilgilendirilirsiniz.Apr 12, 2021

Fatura üst sınırı limiti ne demek?

Fatura Üst Sınırı Servisi, belirlediğiniz fatura tutarına ulaştığında bilgi almanızı sağlayan ücretsiz bir hizmettir. … Tercih edeceğiniz fatura üst sınırı aylık sabit ücretler toplamınızın üzerinde olmalıdır. Fatura üst sınırınızı en az 90 TL olarak belirleyebilirsiniz.

Türk Telekom fatura üst sınırı ne kadar?

Fatura üst sınırı (FÜS) servisi ücretsizdir. Faturalarınızı kolaylıkla takip edebilmeniz için, aylık sabit ücretler toplamı 100 TL altındaki yeni aboneliklere, talepte bulunmaksızın otomatik 100 TL tanımlanmaktadır. Her faturanız için bir tane Fatura Üst Sınırı belirleyebilirsiniz.

Türknet fatura üst sınırı nedir?

Fatura Üst Sınırı Servisi ile 100 TL, 125 TL, 150 TL, 175 TL, 200 TL, 225 TL, 250 TL tutarlarından herhangi birine ücretsiz kayıt olunabilir. … Fatura Üst Sınırı tutarı aşıldığında müşterinin internet ve telefon hizmeti bir sonraki döneme kadar dondurulmaz. Müşteri hizmetini kullanmaya devam eder.

Turkcell fatura Kontrol uyarı limiti ücretli mi?

Fatura Kontrol Servisi ücretsizdir. "KONTROL" yazıp 2222'ye SMS göndererek Fatura Kontrol Servisi'ne abone olabilirsiniz.

Türk Telekom aşım durdurma nasıl yapılır?

1 Aralık 2017 tarihi itibarıyla, kullanım miktarının %80 ve %100 sınırına ulaşılması durumunda yapılacak bilgilendirmeleri almak istemeyen bireysel müşterilerimiz IPTAL KMSH yazıp 5555'e gönderebilir veya Müşteri Hizmetlerinden, Mobil Online İşlemler Merkezinden işleminizi gerçekleştirebilir.

Türk Telekom fatura üst sınırı nasıl yapılır?

Fatura Üst Sınırı servisinden yararlanmak için aşağıdaki kanallardan başvuruda bulunabilirsiniz.

  1. Online İşlem Merkezi.
  2. Mobil Online İşlem Merkezi.
  3. 444 1 444 – Türk Telekom Müşteri Hizmetleri.
  4. 0800 314 15 16 – Sesli yanıt Sistemi.
  5. Türk Telekom Ofis ve Mağazaları

Fatura Asimi nasil kapatilir Turktelekom?

1 Aralık 2017 tarihi itibarıyla, kullanım miktarının %80 ve %100 sınırına ulaşılması durumunda yapılacak bilgilendirmeleri almak istemeyen bireysel müşterilerimiz IPTAL KMSH yazıp 5555'e gönderebilir veya Müşteri Hizmetlerinden, Mobil Online İşlemler Merkezinden işleminizi gerçekleştirebilir.